wtorek, 21 sierpnia 2012

Odżywka do paznokci

Porównam 3 odżywki dla paznokci

Jako pierwsza Eveline cosmetics 8w1 TOTAL ACTION

Zaczęłam stosować tą odżywkę jako pierwszą. Potrzebowałam silnej regeneracji moich paznokci po wieloletnim obgryzaniu co stało się powodem ich łamliwości i rozdwojenia. Odżywka nie spełniła moich oczekiwań, ponieważ moje paznokcie dalej się rozdwajały i były bardzo łamliwe. Stosowałam przez 2 miesiące. Plusem tej odżywki było to że moje paznokcie rosły w niesamowitym tempie oraz to że ma mleczny kolor, w którym ładnie prezentowały się paznokcie. Myślę że moje paznokcie były zbyt zniszczone, by stosować taką odżwykę. Poleciłabym osobom które po prostu chcą odżywić paznokcie i potrzebują natychmiastowej ich wzrostu oraz te które mają przebarwioną płytkę. Cena ok 13zł.

Druga to micro cell 2000





Jestem z niej bardzo zadowolona ponieważ bardzo odżywiła moje paznokcie, wzmocniła je, przestały się rozdwajać i tak często łamać. Po tej odżywce moje paznokcie były o wiele grubsze niż poprzednio. Stosowałam przez 3 miesiące do momentu którego mi się przesuszyły i tak jakby od środka zaczęły się  rozdwajać. Ale wystarczyło spilnikować odpowiednim pilnikiem płytkę paznokcia i było ok. Trochę się zraziłam dlatego odstawiłam ją i kupiłam kolejną odżywkę. Na pewno wróce do tej odżywki. Cena ok 55zł

Trzecia i ostatnia odżywka to Nail Tek II

Z tej odżywki jestem najbardziej zadowolona, ponieważ w bardzo szybkim czasie pomogła wrócić moim paznokciom do ładu bez żadnych skutków ubocznych. Dzięki tej odżwce moje paznokcie są jeszcze bardziej mocniejsze, grubsze oraz mniej łamliwe. Kiedyś miałam brzydkie, krzywe i krótkie paznokcie, a dzisiaj mogę się pochwalić moimi długimi szponami. Jeszcze nie są tak twarde i mocne jak bym chciala ale powoli idę do celu.


Jeśli ktoś ma godną polecenia odżywkę lub uwagi dotyczące wyżej wymienionych chętnie poczytam.

2 komentarze:

  1. Szukam cały czas odżywki idealnej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam okazję wypróbować tylko tą pierwszą, także porównania nie mam, ale była zadowolona z efektów.

    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń