niedziela, 26 sierpnia 2012

depilacja

Moimi metodami usuwania owłosienia to:
-najczęściej depilator i golarka
- w okresie letnim depilacja woskiem u kosmetyczki
-plastry jak i pianki oraz kremy do depilacji kupione w sklepach na mnie nie działają, ponieważ mam zbyt mocne owłosienie i żaden włos nie został nigdy usunięty tymi metodami.

Ostatnio dałam się skusić by zakupić podgrzewacz do wosku, wraz z wkładami (8) i plastrami na allegro firmy Tropic. Za zestaw wraz z przesyłką zapłaciłam ok 84 zł.


 Miałam okazję już użyć mojego nowego sprzętu na nogach i jestem bardzo zadowolona ze swojego zakupu. Owłosienie z ud usunęłam bez najmniejszego problemu, gorzej było z łydkami, ponieważ kilka razy musiałam nakładać wosk w to samo miejsce, by usunąć owłosienie. 
Mam nadzieję, że z czasem moje owłosienie osłabi się i depilacja nie będzie tak uciążliwa jak teraz. Do depilacji nóg podchodziłam dwa razy, ponieważ po pierwszym razie nie wszystkie włosy chciały się usunąć. Postanowiłam zakupić talk z Babydream i rzeczywiście więcej włosków dało się usunąć, niestety wciąż nie wszystkie. 
Jak na razie będę sobie pomagała depilatorem by usunąć pojedyncze włoski.
Na moją depilację nóg użyłam dwóch wkładów do wosku. Depilacja okolic bikini pozostawiam kosmetyczce, ponieważ sama boję się, że zrobię sobie krzywdę. Polecam ten produkt.
Po zakończonej depilacji nakładam na nogi oliwkę Hipp, a na następny dzień używam kremu po depilacji osłabiający i opóżniający wyrastanie włosów firmy Avon.

1 komentarz:

  1. Hm ja dałam się namówić na podgrzewacz z firmy Veet, sam w sobie jest ok ale jest jeden problem, niestety nie wszystkie rodzaje wosku dobrze z nim współpracują

    OdpowiedzUsuń