środa, 29 sierpnia 2012

aparat na zęby - czyszczenie

Chciałabym polecić wam urządzenie, które ułatwiło mi czyszczenie zębów nie tylko przy aparacie, a także bez niego. Urządzenie to irygator firmy waterpik, do którego wlewa się jedynie wodę (ja mieszam z odrobiną płynu do płukania) włącza się i można myć. Przy aparacie po każdym posiłku bardzo dokładnie (ok 7 min) myję zęby tradycyjną  szczoteczką i pastą do zębów, a po nim używam irygatora. Za każdym razem choćby nie wiem jak starała się wyczyścić zęby jak najdokładniej to i tak irygator wypłukuje mi dużo resztek pokarmu. Irygator może być stosowany przez więcej niż jedną osobę, a także zawiera specjalne końcówki (ja używam jedynie tej uniwersalnej i do czyszczenia języka). Na początku ciężko się przyzwyczaić do takiego mycia zębów, ponieważ woda tryska na wszystkie strony i trudno jest to opanować, ale z czasem dochodzi się do wprawy. Urządzenie jest dość drogie, ale myślę że wart swojej ceny i lepszy od szczoteczki elektrycznej. Polecam ten produkt nie tylko osobom z aparatem, ale i bez niego. Oczywiście to nie jest rzecz niezbędna, ale warto się zastanowić nad tym produktem. :)

1 komentarz:

  1. nie wiedziałam że jest coś takiego ;) chociaż ja nosiłam jakiś czas temu aparat i poradziłam sobie tylko ze szczoteczką i nicią dentystyczną, choć nie powiem fajne urządzenie;-)

    OdpowiedzUsuń